RA*W x Cannes

WE VERLANGEN NAAR KENNIS

Sinds 2013 gaan we elk jaar met een groep jonge talenten naar het Cannes Lions Festival of Creativity, het mekka van de reclamewereld, het summum van inspiratie en kennis.

Alle kennis, inspiratie en indrukken die we in 2015 in Cannes hebben opgedaan, hebben we HIER verzameld.

Naast het bezoeken van de seminars van het Festival, hosten we ook onze eigen privé sessies met internationale helden. Zo spraken we dit jaar o.a. met 72andSunny’s Director of Talent Sedef Onar en de mannen van Pop-up Agency.

Vorig jaar ontmoette we o.a. Jacco ter Schegget (President OgilvyOne China), Ana Andjelic (Strategy Director Droga5), Daniele Fiandaca (Cheil & Creative Social) Ivan Perez-Armendariz (Chief Digital Officer, CP+B) en Tham Khai Meng (CCO Ogilvy Worldwide).

En zijn we de ‘RA*W Truth’ van enkele bijzondere campagnes gekomen door met de makers in gesprek te gaan.

De reis naar het Cannes Lions Festival zou niet mogelijk zijn zonder onze sponsors JCDecaux, Stichting Tick en Result.

19409707912_c83380cabd_k

18854169064_1bdc7409c7_k

19245899969_6245f97b99_k19420305201_e5e075d6ca_k