RA*W LAB

WE CONNECT TALENTS TO BRANDS

Je leert uiteindelijk het meeste door te doen, daarom introduceerden we begin 2014 RA*W LAB. De insteek? Jonge talenten die hun frisse blik werpen op een business probleem van een merk. En direct daadwerkelijk strategisch onderbouwde creatieve oplossingen bieden.

Het RA*W LAB programma duurt 3 weken en begint met aanscherpen van de klantbrief door een select groepje. Op basis van deze briefing worden de deelnemers geselecteerd. Via een gesloten Facebook groep worden de deelnemers 2 weken lang geïnspireerd en wordt het kader en context vastgesteld.

1422376_473866129385627_978975157_n-1

Vervolgens gaat de groep RA*W talenten in multidisciplinaire teams 1,5 dag op een creatief strategische uitdaging van het merk storten. Op vrijdagavond of zaterdagochtend is de briefing sessie, waarna de teams er op uit gaan om de wereld van het merk te verkennen. Field research, insights vergaren en valideren. De dag daarop staat geheel in het teken van idea generation a.d.h.v verschillende creatieve brainstorm methoden. We nodigen een Creative Challenger uit om de ideeën naar een nog hoger niveau te duwen. De klant is constant aanwezig voor eventuele bijsturing. Aan het einde van de dag presenteren we onze ideeën aan de klant en sluiten we af met een welverdiende borrel.

1798859_473866882718885_595504468_n-1

De eerste RA*W LAB was in samenwerking met Red Bull, lees het verslag of bekijk de foto’s. Zou je graag een RA*W LAB willen hosten met jouw merk, stuur ons dan een mailtje naar hello@rawadvertisers.com . Wil je meedoen met de volgende RA*W LAB, hou onze Facebook pagina in de gaten – de volgende editie wordt binnenkort aangekondigd.

1896913_473866319385608_196555001_n-1

1901538_473866292718944_1214562118_n-1

1908256_473866219385618_941197889_n-1